Ny månad och en tredjedel in i maj så är det dags för månadens första EFIT-dag. En söndag är det också.
Posta er länk i Kommentarerna till detta inlägg och antingen i fältet för ”WEBBPLATS” eller posta hela länken i själva inlägget då den skall automatiskt bli klickbar där. Posta INTE flera gånger och helst inte en massa struntprat här.
Nu ligger det mesta av min dag uppe. Kvällens sista bilder kommer nog inte upp förrän efter jobbet i morgon.
Efter många om och men kom jag igång att fota åtminstone delar av min dag. Välkommen in till mig för att se vad jag hittat på…
Nu är även jag på gång
Jag är igång med bilmekar-EFIT 😛
(men måste åka köpa nått packningsklister inser jag och får då lämplig paus också)
Välkomna in!
Tidig morgon här!