Ny EFIT-dag och lördag denna gång när det är 4 dagar kvar av juni månad.
Edit: Inser jag varit tokigt dålig på få till några nya EFIT-dagar men ska fixa nu under lördagen.
Posta er länk i Kommentarerna till detta inlägg och antingen i fältet för ”WEBBPLATS” eller posta hela länken i själva inlägget då den skall automatiskt bli klickbar där. Posta INTE flera gånger och helst inte en massa struntprat här.
Det går INTE att skriva/posta emojis här på sidan!